Red-Administrator Blue-Moderator Green-Zarząd
Szanowni Mieszkańcy!
Ta gra ma być przyjemnością i rozrywką w codziennym życiu. By miło nam się grało wprowadzamy pewne zasady, dzięki którym każdemu z nas będzie się łatwiej odnaleźć w naszym mieście i unikniemy niejasnych sytuacji.
Naszym wspólnym celem jest jak najszybszy i najlepszy rozwój Old Lucky Luke Cave. Gdy będziemy o to dbać gra będzie bardziej interesująca i satysfakcjonująca, a coraz wyższe miejsce w rankingu będzie dla nas nagrodą. Dlatego też określiliśmy poniższe reguły.
Regulamin:
1.Każdy mieszkaniec zobowiązany jest do aktywności w grze oraz jak największego wkładu w rozwój miasta.
2.Każdego dnia każdy z nas wpłaca wszystkie pieniądze jakimi dysponuje (kładziemy nacisk na rozwój miasta). Minimum dziennej wpłaty do miejskiej kasy wynosi 50$ (suma ta może ulec zmianie).
3.Jeśli ktoś będzie nieobecny w grze (wyjazd itp.) proszę o powiadomienie o tym w odpowiednim temacie na forum (Mieszkańcy, temat „Nieobecność”). Każdy mieszkaniec ma na to 2 dni.
4.Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje usunięcie z miasta.
Rada miasta
1.Do Rady przyjmowani są tylko i wyłącznie zasłużeni i aktywni gracze na wniosek samej Rady.
2.Do obowiązków Rady należy podejmowanie decyzji dotyczących spraw miasta, rozpatrywanie pomysłów i propozycji innych graczy.
3.Rada ustala i aktualizuje warunki regulaminu.
NOWI MIESZKAŃCY:
1.Od dnia 08.10.08r. nowi mieszkańcy aby ubiegać się o przyjęcie do miasta muszą posiadać minimum 10 poziom w grze.
2.W celu przyjęcia należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w budynku rady.
3.O przyjęciu nowych mieszkańców decyduje Rada.
Obowiązuje od 9.10.2008r
Offline